sunnuntai 26. heinäkuuta 2015

Kynttilöiden lumous

Kauan olen jo blogeissa ihastellut noita Skandinaviskin kynttilöitä, kun ne vain ovat niin kartakaikkisen kauniita. Täällä lähiseudulla niitä ei kuitenkaan ole ollut myytävänä ja netistäkään en ole saanut aikaiseksi tilattua. 
Joten minulle olikin varsin selvää, kun sisustusliikkeeni asiat varmistuivat, että näitä kynttilöitä sinne haluan ehdottomasti myyntiin. Tuossa ne sitten pari-kolme viikkoa sitten kotiutuivat liikkeeseen ja eihän niitä voi olla hipelöimättä, koska niin kauniita ovat :D 
Rakkautta ensisilmäyksellä! 
Nyt sain kotiutettua niistä yhden kotiinkiin ja onhan tuo pakkauskin niin hieno ettei roskiin malttaisi laittaa. Töissä, kun olen niitä nuuskutellut niin olen tullut siihen tulokseen, että RO:ssa on paras tuoksu ainakin tällä erää. Tosin noita pastellisia sävyjä en vielä tilannut. Päätin nyt kotiuttaa tällä erää kuitenkin lemmen. 

skandinavisk, zico`s, zicos, minimalistinen sisustus, valkoinen kynttilä

skandinavisk, zicos, zico`s, valkoinen kynttilä, minimalistinen sisustus

skandinavisk, zicos, zico`s, valkoinen kynttilä,kynttiläpurkki, minimalistinen sisustus



Aiemmin olen jo kotiuttanut tuon ihanan harmaan vohvelitorkkupeiton ja koristetyynyn. Tuo torkkupeitto kuuluu kategoriaan asioista, joista en aivan heti kyllä luovu. Arvaatka haluaisinko myös valkoisen?  Ehkä se tulee löytämään itsensä takkahuoneesta :)

puttipaja, vohveli torkkupeitto, valkoinen torkkupeitto, huopa, zicos, zico`s, minimalistinen sisustus

puttipaja, harmaa torkkupeitto, valkoinen torkkupeitto, huopa, viltti, zicos, zico`s, minimalistinen sisustus

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti